FANDOM

"-Kiedy na pustkowiu zapanuje mrok, słońce straci swój blask, a strach będzie dzierżył berło władzy. Z Saulenu padnie wyrok, który odbije się donośnym echem po całym Hidukanie, ukorzą się wszyscy, bowiem Wieczny Inkwizytor zejdzie z gór i rozpocznie swoją krucjatę..."

Inkwizytor jest tajemniczą, potężną istotą nie posiadającą własnej woli.

Wieczny Inkwizytor
Inwizytor 1
Imię Wieczny Inkwizytor (prawdziwe nie znane)
Broń Czarne ostrze
Moc

Ogromna siła i wytrzymałość, Możliwość czytania myśli pobliskich istot

Cel istnienia Zaprowadzanie porządku na Hidukanie
Status Żyje
Miejsce pobytu Hidukan

HistoriaEdytuj

Pierwsze wzmianki o Inkwizytorze pojawiły się trzysta lat temu na pustyni Hidukan. Nad krainą tą panował wówczas siejący strach i mord makuta Hydradel. W obliczu tragedii mieszkańcy pustkowia zdecydowali się na ostateczność. Dziewięciu najstarszych turaga postanowiło przebudzić ze starożytnego grobowca pod klasztorem Saulen istotę która według przepowiedni miała zaprowadzić sprawiedliwość gdy nikt nie będzie w stanie już tego zrobić. Tak właśnie do życia został przywołany Inkwizytor. Od razu, bez żadnego słowa czy przygotowania ruszył na swoją krucjatę. Był tak silny że przechodził przez legiony makuty w bardzo szybkim tempie. Hydradel nie był w stanie nic zrobić. Po wielu nieudanych próbach zdecydował się schować za murami stolicy swojego imperium. Otoczonej wówczas złą sławą twierdzy Margoth. Inkwizytor zburzył mury i zabił tyrana kończąc tym samym swoją misje. Po egzekucji powrócił do grobowca i ponownie pogrążył się we śnie oczekując na kolejne wezwanie.

Charakter Edytuj

Jako że Inkwizytor jest istotą pozbawioną woli i prawdopodobnie uczuć to ciężko zdefiniować jego osobowość. Legendy głoszą jednak co innego. Głoszą że posiada on resztki osobowości, że pod starożytną zbroją spoczywa dusza wojownika, mordercy, który odbywa w nowym wcieleniu wieczną pokutę ścigając sobie podobnych tyranów. 

Moce i umiejętnościEdytuj

Inkwizytorowi zawsze towarzyszą dziwne zjawiska pogodowe typu gwałtownych zrywów wiatru lub niespodziewanego przysłonięcia słońca przez chmury.

Jego zbroja jest bardzo wytrzymała i ciężka. Przez co gdy stawia kroki można wyczuć lekkie drżenia ziemi. Czarne ostrze zaś zabijając wysyła duszę swoich ofiar do wymiaru wiecznego cierpienia. Pomijając niesamowitą wytrzymałość Inkwizytora, posiada on ogromną siłę. Potrafi niszczyć budynki pojedynczymi uderzeniami, a sam jest praktycznie  niezniszczalny. Ponadto może bez trudu czytać w myślach pobliskich istot. Nie potrafi wykorzystywać jednak swoich pełnych możliwości z powodu braku własnej woli.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest silnie powiązany z Wielkimi Istotami.
  • Nie potrafi, lub nie chce niczego mówić.
  • Został zbudowany w 2013 roku.

Zobacz też:Edytuj

-Galeria:Wieczny Inkwizytor

-Pustynny Kat

ThemeEdytuj

-Disurbed Indestructible

AutorEdytuj

-Aqart

KoniecEdytuj