FANDOM

Xquanta
Matoranin
...
Imię Xquanta
Maska Arthron
Broń\Narzędzia Miotacz Zamor, młotek
Element Grawitacja
Organizacja Brak
Praca\Zadania Wyrabianie broni
Toa
P020311 15.50 -01-
Maska Nieznana
Broń Miecz Prawdy, Miotacz Duchów Nynrah
Żywioł Grawitacja, Cień
Organizacja Drużyna Wyparcia
Praca\Zadania Ochraniać Matoran
Status Aktywny
Miejsce pobytu Różne

Xquanta(wymowa: Kuanta) jest skrytym Toa Grawitacji.

Historia Edytuj

MatoraninEdytuj

Jako Matoranin Xquanta był sprzedawcą broni na Anakui i był powszechnie szanowany i ceniony. Rok przed Wielkim Kataklimem został wybrany jako pomocnik Turaga i automatycznie jako wiceprzewodniczący rady wyspy. Xquanta znalazł w tedy w Sali Zgromadeń kamieńktóry zamienił go w Toa. Po przemianie został porwany przez jakiegoś DH.

ToaEdytuj

Xquanta został uwięziony w lochach TSO i poznał Carradedona, który też był Toa-więźniem. Wkrótce on i jego przyjaciel zostali sprzedani pewnemu Skakdi który posiadał arenę gladiatorów. Carradeon zawiódł walkę z Xquantem i niestety zginął. Xquanta był doskonałym gladiatorem i ciągle wygrywał. Dlatego jeden z gladiatorów miał go dosyć i wynajął dwóch DH. Podczas walki z Idonem przegrał przez strzał Makuty przez co zaraził się wirusem Cienia. W końcu zapadł Wielki Kataklizm. To był najlepszy moment na atak DH. Podczas ataku został uszkodzony Reaktor Rdenia Areny który napędał arenę gladiatorów. Reaktor wysadził całą arenę i zabił parę DH. Nie wiadomo co się się działo. Jakiś czas po śmierci Teridaxa, Xquanta odudził się. Był Toa Cienia. Został Łowcą Nagród. W końcu dostał zlecenie zabicia Drużyny Wyparcia. Jednak Toa Cienia dołączył do niej. Od czasu gdy Xquanta przybył do Drużyny, Haragonowi nie podobało się to że mają w szeregach kogoś z Cieniem. Zorganizował z Toa Cienia spotkanie w nocy na Baku-Nui u stóp wulkanu. 000. Haragon zaczął kłamać że Kubix wyznaczył mu tajną misję i że ma zdobyć Kryształ Klakków który miał go umieścić w Promieniu Światła i z powrotem zamienić w Toa. W rzeczywistości takiego promienia nie było a podstęp polegał na tym by Kryształ Klaków się rozbił i uwolnił energię Światła która by go "odczarowała". Kiedy był w bazie Makuta okazało się że kryształ był w specjalnym pomieszczeniu do którego wejście graniczyło z cudem. Jednak gdy cenny artefakt już dostał się w ręce Xquanta, Haragon strzelił kulą Zamor i odmienił mutanta znowu w Toa.

XEdytuj

Już wkrótce...

Alternatywny Świat ApokalipsyEdytuj

W tym świecie Xquanta był ciągle Matoraninem i zginął od zananych mu obrażeń podczas bitwy. Przed śmiercią daje swoją Kanohi Kubixowi który przybył ze zwykłego świata.

Osobowość i CechyEdytuj

Xquanta jest bardzo skryty i nie rozmawia i nie akceptuje innych. Natomiast jeśli chodzi o walkę jest bardzo wojowniczy i odważny.

CiekawostkiEdytuj

  • Znał Idona(zdezertował z Drużyny) ale jak resztę wydarzeń ze swojego życia nie ujawnia nic o nim.
  • Powstaną o nim FFy pt. X: Początek, X: Przygody łowcy nagród oraz X: Na granicy świata.

AutorEdytuj

Kubix2000 14:32, paź 20, 2010 (UTC)